Ajantasainen osaaminen ja asiakastyytyväisyys ovat meille ykkösasioita!

frantsila2Bkosmetiikka-scaled.jpg

Meiltä et löydä mekaanista ihonpuhdistusta tai höyrykoneita varsin hyvästä syystä.
Oli kyseessä akne, couperosa tai mustapäät, pyrimme hoitamaan ongelman kokonaan pois parhaamme mukaan - emme vain häivyttämään oireita. 

Hoitomme ovat pääsääntöisesti joko rentouttavia ja hoitavia, tai sitten ihon toimintaa parantavia.

Emme toista vanhaa, jos tilalle on uutta ja parempaa. Emme ota uutta muodikasta hoitoa palveluihimme jos se ei paranna ihon kuntoa tehokkaasti tai hoito ei ole tehty ihon tai asiakasturvallisuuden kannalta oikein. Yhdistelmähoitomme ovat tehty turvallisesti ja oikeaoppisessa järjestyksessä, tarkoittaen että esimerkiksi happokuorinnan jälkeen ei rasiteta ihoa mekaanisesti millään tavalla. Päivitämme osaamistamme jatkuvasti ja tarkistamme faktat kaikessa mitä teemme.

Kehitämme uutta jatkuvasti, esimerkiksi ripsien ja kulmien värjäys on hoitolassamme toteutettu niin ettei iholle enää laiteta väriä, eikä sitä joudu silmiin ollenkaan.

Ripsipidennyksiä ei kielletä kastelemasta kun ripsiliima kovettuu vedellä vaan ne päinvastoin kehoitetaan kastelemaan allergian minimoimiseksi.

IPL/SHR valoimpulssikouluttajamme kehittää tällä hetkellä hoitoprotokollaa punastumiseen jossa pintaverisuonet eivät ole jatkuvasti näkyvillä.

Vankka osaaminen on kartutettu mm. kahdella suurella ihoklinikalla Englannissa nykyaikaiselle tasolle erikoiskosmetologihoitojen osalta, ja opetushoitolana meillä opetetaan kaikki osaaminen meillä opiskeleville. Haluamme osaltamme pitää yllä kauneusalan ja kosmetologien arvostusta ja osaamistasoa.

Opiskelijamme saavat aina ohjausta valmistuneelta kosmetologilta ja tekevät vain hoitoja jotka jo osaavat jos ei opetushetkestä ole erikseen sovittu.

Palvelumme ja tuotteemme on suunnattu kaikille ja meille voi rentouttaviin hoitoihin varata ajan myös kahdelle hengelle samaan aikaan.

Turvallisuus on virustilanteen osalta otettu huomioon hoitolan sekä palveluiden suunnittelussa,

asiakkailla ei ole maskipakkoa vaan me huolehdimme ettei liikkessämme tartuteta toisia asiakkaita.

Miksi suosittelemme sarjahoitoja?

Happokuorinnan vahvuus täytyy kasvattaa hoito hoidolta että saamme tarvittavan tehon turvallisesti.
SHR valoimpulssilla karvanpoisto vaatii ehdottomasti sarjan, sillä yhdellä kerralla saamme 20% karvatupista tuhottua lopullisesti. Hoidot kannattaa ajoittaa huolella.
Yksittäisen hoidon hinta on aina edullisempi sarjahoidoissa, ja jos hoitoa tarvitsee muuttaa on maksettu summa käytettävissä vapaasti muihin palveluihin.
Saatamme päästä haluttuun lopputulokseen ennen kuin koko sarja on käytetty, mutta haluamme aina myydä ainoastaan palveluita, joista voimme taata tuloksia
.

"Kuorinnat ovat toimineet ihooni ja huomaan sen olevan lähes parantunut monien vuosien aknesta"

Heli H.

"Asiakaslähtöinen ja ystävällinen palvelu"

Ida T.

"Uskalsin tulla valoimpulssiin kun on tekijä joka osaa oikeasti käyttää laitetta ettei rahani mene hukkaan tai hoito ole vaarallista"

Niina J.

Liikkeemme säännöistä

Meillä maksetaan kaikki varatut palvelut etukäteen, hoidon aikana päätetyt lisäpalvelut hoidon jälkeen. Eli kun saavut hoitoon, sinut ohjataan kassan kautta. Sääntö on tasapuolinen kaikille, ja sillä turvataan tekijöiden ansio tehdystä työstä.

Jos olet jo vanha tuttu, ei etukäteismaksu ole vaatimus.

Meillä on hyvä takuu töille ja teemme kaikkemme jotta mahdolliset reklamaatiot saadaan sovittua.
 

Ilman todisteita tai järkevää syytä tekijä ei ole velvollinen palauttamaan hintaa.

Kotihoito-ohjeita tulee noudattaa ja hoidon tehneelle kosmetologille ilmoittaa viiveettä jos jotakin ei toivottua tai mieltä vaivaavaa tulee. Tehokkaiden hoitojen jälkeen tulee ilmoittaa välittömästi jos jotain tavallisesta poikkeavaa tapahtuu, autamme kyllä.

Uhkauksista ja liiketoimintaan kohdistuvasta perusteettomasta haitanteosta tehdään rikosilmoitus välittömästi. Kaikki uhkaavat viestit ja puhelut tallennetaan.

Liikkeessämme on voimassa myös järjestyssäännöt jotka koskevat myös asiakkaiden käyttäytymistä tekijöitä kohtaan, törkeästä tai asiattomasta käytöksestä poistetaan liikkeen tiloista välittömästi, eikä hoidosta maksettua summaa palauteta. Tällä suojataan tekijöitä henkiseltä ja fyysiseltä hyväksikäytöltä, häirinnältä ja kunnianloukkauksilta. 

Korvaamme jos aiheutamme jotakin asiakkaasta riippumatonta vahinkoa, toimintamme on vakuutettu vahinkojen varalta.

Asiakastyytyväisyys on myös meille kaikki kaikessa, otathan aina rohkeasti yhteyttä jos käyntisi jälkeen jokin asia on pielessä!
 

Mikäli asia ei ratkea meidän kanssamme, muista olla yhteydessä

kuluttajaneuvontaan, puh 029 505 3050

https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/

Tietosuoja

Ajanvarauksessa, hoitojen yhteydessä tai muussa liikkeemme kanssa liittyvässä asioinnissa kerättyjä asiakastietoja ei käytetä markkinointiin eikä luovuteta eteenpäin. Otamme puhelinnumeroon yhteyttä vain hoitoon liittyvissä asioissa. Asiakas saa halutessaan kopion säilyttämistämme tiedoista ja saa pyytämällä poistettua tietonsa liikkeen kaikilta yrittäjiltä sekä ajanvarauksesta. Sarjahoitojen ajan tarvitsemme turvallisuuden takia hoitotiedot että voimme seurata ja jäljittää tehdyt työt.

Juniper Plant
hameen_kosmetologikeskus_logo_luonnonvih