Ajantasainen osaaminen ja asiakastyytyväisyys ovat meille ykkösasioita!
Meiltä et löydä mekaanista ihonpuhdistusta tai höyrykoneita varsin hyvästä syystä.
Oli kyseessä akne, couperosa tai mustapäät, pyrimme hoitamaan ongelman kokonaan pois parhaamme mukaan - emme vain häivyttämään oireita.
Hoitomme ovat pääsääntöisesti joko rentouttavia ja hoitavia, tai sitten ihon toimintaa parantavia.
Emme toista vanhaa, jos tilalle on uutta ja parempaa. Emme ota uutta muodikasta hoitoa palveluihimme jos se ei paranna ihon kuntoa tehokkaasti tai hoito ei ole tehty ihon tai asiakasturvallisuuden kannalta oikein. Yhdistelmähoitomme ovat tehty turvallisesti ja oikeaoppisessa järjestyksessä, tarkoittaen että esimerkiksi happokuorinnan jälkeen ei rasiteta ihoa mekaanisesti millään tavalla. Päivitämme osaamistamme jatkuvasti ja tarkistamme faktat kaikessa mitä teemme.
Kehitämme uutta jatkuvasti, esimerkiksi ripsien ja kulmien värjäys on hoitolassamme toteutettu niin ettei iholle enää laiteta väriä, eikä sitä joudu silmiin ollenkaan.
Ripsipidennyksiä ei kielletä kastelemasta, koska ripsiliimat kovettuvat vedellä. Ne päinvastoin kehoitetaan kastelemaan allergian minimoimiseksi, ja kastellaan meillä laiton päätteeksi, jolloin silmiäsi ei kirvele eivätkä ne punoita laiton/huollon päätteeksi.
IPL/SHR valoimpulssikouluttajamme kehittää tällä hetkellä hoitoprotokollaa punastumiseen jossa pintaverisuonet eivät ole jatkuvasti näkyvillä. Kouluttajamme kehittää valoimpulssihoitoja jatkuvasti tehokkaaksi ja turvalliseksi, että asiakas saisi rahallensa vastinetta ilman komplikaatioriskejä. Suosittelemme kouluttautumaan valoimpulssin käyttöön kouluttajalla, joka käyttää laitetta itse eikä ainoastaan myydessä lue käyttöohjetta. Vuoden 2024 alusta koulutamme valoimpulssia vain sairaanhoitajille tai siksi opiskeleville, kosmetologin tai ihonhoidon kokemusta olisi hyvä olla pohjalla myös.
Vankka osaaminen on kartutettu mm. kahdella suurella ihoklinikalla Englannissa nykyaikaiselle tasolle erikoiskosmetologihoitojen osalta, ja opetushoitolana meillä opetetaan kaikki osaaminen meillä opiskeleville. Haluamme osaltamme pitää yllä kauneusalan ja kosmetologien arvostusta ja osaamistasoa.
Opiskelijamme saavat aina ohjausta valmistuneelta kosmetologilta ja tekevät vain hoitoja jotka jo osaavat jos ei opetushetkestä ole erikseen sovittu.
Miksi suosittelemme sarjahoitoja?
Happokuorinnan vahvuus täytyy kasvattaa hoito hoidolta että saamme tarvittavan tehon turvallisesti.
SHR valoimpulssilla karvanpoisto vaatii ehdottomasti sarjan, sillä yhdellä kerralla saamme 20% karvatupista tuhottua lopullisesti. Hoidot kannattaa ajoittaa huolella.
Yksittäisen hoidon hinta on aina edullisempi sarjahoidoissa, ja jos hoitoa tarvitsee muuttaa on maksettu summa käytettävissä vapaasti muihin palveluihin.
Saatamme päästä haluttuun lopputulokseen ennen kuin koko sarja on käytetty, mutta haluamme aina myydä ainoastaan palveluita, joista voimme taata tuloksia.
"Kuorinnat ovat toimineet ihooni ja huomaan sen olevan lähes parantunut monien vuosien aknesta"
Heli H.
"Asiakaslähtöinen ja ystävällinen palvelu"
Ida T.
"Uskalsin tulla valoimpulssiin kun on tekijä joka osaa oikeasti käyttää laitetta ettei rahani mene hukkaan tai hoito ole vaarallista"
Niina J.
Liikkeemme säännöistä
Meillä maksetaan kaikki varatut palvelut etukäteen, hoidon aikana päätetyt lisäpalvelut hoidon jälkeen. Eli kun saavut uutena asiakkaana hoitoon, sinut ohjataan kassan kautta. Sääntö on tasapuolinen kaikille,
ja sillä turvataan tekijöiden ansio tehdystä työstä.
Palvelu maksetaan, työ tehdään ja mikäli asiakas on tyytymätön joko korjaamme tai korvaamme työn. Palveluihin ei meillä saa tulla ilmaiseksi kokeilemaan ja
päättää jälkikäteen maksaako työstä vai ei.
Meillä on hyvä takuu töille ja teemme kaikkemme jotta mahdolliset reklamaatiot saadaan sovittua. Kaikki reklamaatioasiat hoitaa omistajamme Saara Pyyhtiä.
Huomioi, että emme korvaa palvelua ollenkaan jos et reklamoi meille ollenkaan, vaan kirjoitat asiasta ensin julkisesti ennenkuin asia on selvitetty. Emme voi huolehtia asiakkaasta joka ei sano meille suoraan.
Ilman todisteita tai järkevää syytä tekijä ei ole velvollinen palauttamaan hintaa, mutta asiakaskokemus on meille tärkeä ja useimmiten korvaamme jos tarvitsee.
Kotihoito-ohjeita tulee noudattaa ja hoidon tehneelle kosmetologille ilmoittaa viiveettä jos jotakin ei toivottua tai mieltä vaivaavaa tulee. Tehokkaiden hoitojen jälkeen tulee ilmoittaa välittömästi jos jotain tavallisesta poikkeavaa tapahtuu, autamme kyllä aina, teemme osittain uniikkeja hoitoja ja osaamme itse neuvoa jatko-ohjeet parhaiten.
Uhkauksista ja liiketoimintaan kohdistuvasta perusteettomasta haitanteosta tehdään rikosilmoitus välittömästi. Kaikki uhkaavat viestit, puhelut ja tilanteet saatetaan tallentaa. Sinulla on asiakkaana oikeus kirjoittaa liikkeestämme rehellinen palaute minne haluat, mutta varmistathan että kirjoitat faktaa, ja että olet reklamoinut asiasta ensin hoitolaan.
Liikkeessämme on voimassa myös järjestyssäännöt jotka koskevat myös asiakkaiden käyttäytymistä tekijöitä kohtaan, törkeästä tai asiattomasta käytöksestä poistetaan liikkeen tiloista välittömästi, eikä hoidosta maksettua summaa palauteta. Tällä suojataan liikkeemme yrittäjiä ja opiskelijoita henkiseltä ja fyysiseltä hyväksikäytöltä, häirinnältä ja kunnianloukkauksilta.
Korvaamme jos aiheutamme jotakin asiakkaasta riippumatonta vahinkoa, toimintamme on vakuutettu vahinkojen varalta. Takuu ja korjaushoitoja koskee myös samat järjestyssäännöt, jos hoitolassa käyttäytyy törkeästi pidämme oikeuden poistaa liikkeen tiloista ja kieltäytyä palvelemasta asiakasta jatkossa.
Jos haluat johonkin lääkärin neuvoa, meillä on lääkäri jota voimme konsultoida.
Asiakastyytyväisyys on myös meille kaikki kaikessa, otathan aina rohkeasti suoraan tekijään yhteyttä jos käyntisi jälkeen jokin asia on pielessä!
Liikkeessämme on toisinaan työssäoppijaksojaan suorittavia opiskelijoita ja ilman palautetta ei voi oppia, eli kirjoitathan vaikka sähköpostilla saarapyyhtia@hotmail.com sekä risut että ruusut. Kehitämme palveluita myös asiakkaiden ideoiden ja toiveiden perusteella.
Mikäli asia ei ratkea meidän kanssamme, muista olla yhteydessä
kuluttajaneuvontaan, puh 029 505 3050
https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/
Tietosuoja
Ajanvarauksessa, hoitojen yhteydessä tai muussa liikkeemme kanssa liittyvässä asioinnissa kerättyjä asiakastietoja ei käytetä markkinointiin eikä luovuteta eteenpäin. Otamme puhelinnumeroon yhteyttä vain hoitoon liittyvissä asioissa. Asiakas saa halutessaan kopion säilyttämistämme tiedoista ja saa pyytämällä poistettua tietonsa liikkeen kaikilta yrittäjiltä sekä ajanvarauksesta. Sarjahoitojen ajan tarvitsemme turvallisuuden takia hoitotiedot että voimme seurata ja jäljittää tehdyt työt.